آژانس تبلیغاتی الرا

برندسازی - دیجیتال مارکتینگ - طراحی سایت - بازاریابی - تبلیغات

طراحی کمپین تبلیغاتی

قایقی را فرض کنید که با یک قایقران در حال حرکت در دریا می باشد،

در مقابل قایقی دیگر را در نظر بگیرید که مسیر آن توسط یک کاپیتان خبره برنامه ریزی و هدایت می شود و توسط ۶ قایقران ماهر حرکت می کند.

بنظر شما کدام یک از این قایق ها سرعت عمل و اثربخشی بالاتری دارند ؟

قایق اول قطعا به لحاظ استراتژی و توان عملیاتی، دارای قدرت مانور بالایی نمی باشد و نمی تواند مسافت زیادی را حرکت کند،

اما قایق دیگر این امکان را دارد تا طبق برنامه ریزی خود پیش رفته و به هدف خود نیز برسد.

این داستان مثالی است برای مقایسه یک کمپین تبلیغاتی با تبلیغات پراکنده و موقتی.

همچنین قایقرانان قایق دوم، ابزارها یا رسانه هایی هستند که بازوهای یک کمپین تبلیغاتی هستند.

 

 

کمپین تبلیغاتی چیست ؟

کمپین تبلیغاتی، مجموعه ای از پیام های تبلیغاتی می باشد که منتشر کننده یک ایده یا موضوع کلی، برای ایجاد ارتباطات بازاریابی یکپارچه است.

کمپین های تبلیغاتی در بازه زمانی و جامعه هدف مشخص برنامه ریزی و اجرا می گردند و معیارهایی برای اندازه گیری میزان اثرپذیری آنها تعیین می گردد.

 

اهداف کمپین تبلیغاتی

کمپین های تبلیغاتی معمولا برای تحقق یک یا چند هدف خاص برنامه ریزی و اجرا می شوند، اهدافی از قبیل :‌

  • برندسازی
  • افزایش آگاهی مردم نسبت به یک محصول یا خدمت
  • افزایش فروش

هزینه طراحی کمپین تبلیغاتی

برآورد دقیق هزینه طراحی و اجرای یک کمپین تبلیغاتی مستلزم در نظر گرفتن پارامترهای متعددی از قبیل موارد زیر می باشد :‌

  • سبک ایده پردازی و محتوایی
  • زمان بندی اجرا
  • رسانه های درگیر در کمپین
  • گستردگی جامعه هدف
  • و . . .

به منظور اطلاع دقیق از جزئیات و قیمت طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی،‌ با کارشناسان فروش ما در اژانس تبلیغاتی الرا به شماره ۸۸۷۷۱۳۰۵ تماس حاصل فرمایید.